fredag 26 augusti 2011

Faaaan

Mitt i pågående kurs bestämmer FK att man ska byta brytdagar vad gäller tidrapporten.Det innebär för mig och alla andra satar som tvingas att stå i givvakt att vi får 50% av vad som skulle komma in.Men om man som jag inte får info om detta utan lämnar in rapporten i vanlig ordning,kommer det en allmosa på 20% denna månad????!!!

Kan dom inte ge faan i att sparka på oss som redan är nere för räkning???

Har en fäjsbuckvän som är varm och god och propagerar för positivt tänkande men jag vete fan om jag orkar det!!!!!

Skiter i att städa idag,skiter i att laga mat också!Går ut i skogen och provar med ett primalskri,bara för att jag kan!

2 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i!
    Skrik högt!
    Det brukar kännas lite bättre efteråt.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Go´a Anki ..inte behöver man vara glad och positiv jämt , man är ju inte mer än människa ...det viktiga är att man inte fastnar i jämmerträsket ... Alla känslor är viktiga och då man känner så här...ska man inte hålla inne med dem , utan skrika ut och slå näven i bordet...det brukar hjälpa...sedan brukar det kännas betydligt bättre :))

    Varma kramar :))

    SvaraRadera