tisdag 9 augusti 2011

Tja...jag är inte förvånad!

Som väntat har jag helt tappat orken eller energin att utföra det allra enklaste göromål.Min arma kropp känns som om den vägde 1 ton.Lägg därtill dålig sömn och väderomslag så har ni mitt liv i en påse.En konstig huvudvärk har från och till nästan varje dag tillkommit,flyttar runt.En egendomlig känsla.

I morgon är det nålar igen MEN jag tycker inte att jag får den effekten som Lenas nålar gav.Då en balans och kanske sömn en natt eller 2 men nu infinner sig inte det goda lugnet.Ska kanske försöka hitta något annat.Kan bli trickigt eftersom jag nästan har provat det mesta som finns.
Min kurskamrat pratade om zonterrapi. Det har jag aldrig provat,men det gäller att inte ha för stora förväntningar. Det som hjälper en hjälper inte alla.


2 kommentarer:

  1. Jobbigt när inte sömnen funkar. Hoppas att du mår bättre snart.
    Styrkekramar Karin

    SvaraRadera
  2. Jag vet tyvärr mer än väl hur det känns och vad du går igenom :((
    Jag går och får acupressure två gånger i månaden under hösten , vintern och våren ...det botar inte men det lindrar en hel del ...
    Men som sagt , det som hjälper en kanske inte hjälper en annan ...så är livet med firotrollet ..det gäller att hitta ett sätt inte leva med fibron och utan tillsammans med fibron och det är inte lätt , jag vet .....men det går :))
    Hoppas du hittar något som ger dig lindring , så att du får må så bra som du kan må vännen :)

    Ha en bra dag , varma kramar :))

    SvaraRadera