måndag 29 augusti 2011

Att jag ALDRIG lär mig!

Bilden hämtad från googlebilder.

Gå ut i backen 2 dagar i rad OCH rida(åka häst) är FÖR mycket!!Kan inte gå alls nu och tusen spikar under fötterna.Det kryper i höfterna,huvudet håller på att sprängas!

När man är så här gammal som jag kunde man kanske ha lite mer innanför pannbenet men jag var överlycklig över att ha min vecka för mig själv.Inga tider att passa.Det kändes helt underbart och så tog jag i....för mycket.

Sedan är det detta att skogen är full av svamp och det har alltid varit något av det bästa jag vet,ströva dit näsan pekat.
Har accepterat och får ta det easy några dagar.

1 kommentar:

  1. Men du mådde säkert gott i ditt "jag" då du var ute i skogen ...ibland kan det vara värt att det kommer surt efter , tycker jag :)

    Ta det lungt och vila nu min vän , varma kramar <3

    SvaraRadera