tisdag 23 augusti 2011

Hmm blir lite trött på denna sk. sommar!

Som egentligen aldrig kom igång på någe vis.Här nere i hörnet längst ner i Sverige där vi bor har det ifs varit en varm period men i övrigt har det varit varannandagsväder.Då vill inte min kropp vara med och protesterar vilt på alla omslag.

Tisdagkväll och sviterna efter måndagskursen sitter i fortfarande.Onsdag en tur ner till AF,kan inte förstå vad de kan vilja.Jag går ju på kursen och alla papper är i ordning fram till jul.Mitt deltagande på 2 timmar/vecka har jag uppfyllt.Kan tänka mig att det är tanten som "hjälpt"de andra kursarna ut på praktik vill försöka få ut mig på något.Hoppas hon isf kan ta ett nederlag.

JAG VÄGRAR!

Pappren från Emil till FK inskickade.Nu väntar jag på besked inom 2-3 veckor men enligt Emil är det störst chans att få rätt i förvaltningsrätten.Alla mina intyg var till belåtenhet och inte felskrivna av doktorerna.Vilket FK ofta hävdar att intygen inte är tydliga och rätt ifyllda!

Skulle ta en skogsrunda på mina svampställen i em men jag fick en smärre chock.Alla mina ställen har blivit inhängnade.Ny bonde och nya sätt att sköta skogen.Kollade ett annat skogsparti där Gudrun härjade ganska ordentligt,där var det kalhugget flera hundra meter och allt jag såg var flera jättefina stenmurar som varit gömda i gammelskogen.Vet i tjyven om jag skulle hitta nu faktiskt om jag skulle ta en ridtur som förr.Jag hittar inte mina gamla stigar.Bara en massa sår efter skogsmaskiner.Sorgligt!

Min älskade laptop for iväg på lagning idag.Hoppas på ett snabb retur .S A K N A R!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar