söndag 21 augusti 2011

Sent en söndagkväll

Sitter jag här och våndas över att det är måndag och kursdags igen.Efter förra måndagen har jag knappt fått något gjort i den gångna veckan.

Tisdag är en dag med något inbokat och i fredags fick jag ett brev från AF att jag skulle inställa mig där på onsdag kl.11.30.Undrar om S har varit i kontakt med handläggaren på AF?Känner att det är bäst att åka dit!

Det betyder 3 saker bokade redan och min kropp surrar.Hjärnan känns som den kokar.Huvudvärk som flyttar runt-konstigt.Mår lite illa nästan som jag skulle vilja spy.

Har fått dokumenten av Emil som ska skrivas under och skickas till FK.Undrar om det blir något gott ut av detta.Oro över vad som ska hända framöver gör min värk näst intill outhärdig.Sömnbristen är total.

Har hälsat på lillsyster i kväll,hämtat min verktång som syster lånat.

Önskar mig tillbaka några år då värken inte var så besvärlig och benen fortfarande kunde ta mig på härliga skogsturer.Min dagliga ridtur var dagens höjdpunkt.
Var det bättre förr-ja jag tycker det!Mitt liv var mycket bättre förr.Livligare,rikare och definitivt mer innehållsrikt.

2 kommentarer:

  1. Det gör ont i mitt hjärta över att du ska behöva må som du gör :((
    Jag hoppas att det går bra och att det ordnar sig till det bästa ...jag vet tyvärr allt för väl hur det är och hur det känns ....

    Men ändå vill jag inte ha tillbaka mitt gamla smärtfria liv...det kanske låter tokigt och bakvänt ...men sedan jag lärt mig att leva inte med , utan tillsammans med mina oknytt har jag fått ett betydligt rikare liv ..på ett annat sätt än jag hade tidigare ....det jag tidigare tog för givet , värdesätter jag på ett helt annat sätt idag ...så mina oknytt har inte bara varit av ondo ...det har även gett mig mycket..ja även nya go´a vänner :))

    Önskar dig en bra dag min vän , tänker på dig !
    Varma kramar :))

    SvaraRadera
  2. Låter som om du har en besvärlig situation. Eftersom jag är relativ ny bloggläsare, så har jag inte din bakgrund riktig klar för mig.
    Hoppas att du får något positivt ut av veckan.
    Kram Karin

    SvaraRadera