måndag 15 oktober 2012

Börjar så bra så =).

Vecka 42 började bra.J och jag fixade käket ute i Kuggeboda lätt som en plätt men fina C hade förberett det mesta så vi hade en lugn fm =).

Morgondagen ska jag vara hos C i Johannishus. Kanske har rektor I en stund över för mig så jag vet hur jag ska lägga upp taktiken för mitt AF-möte på onsdag.

Onsdag kväll är det prinsessorna som får njuta av min närvaro när pappa M ska på kvartsamtal och E jobbar em.
Torsdag ska jag njuta hela dan.Fredag blir det Kuggeboda igen.

Idag efter "jobbet" blev jag initierad av A-L över telefonen.Det var det mest häftiga jag varit med om.Det kändes som en svallvåg gick genom hela kroppen och det blev omväxlande varmt och kallt i ben&fötter.Initiering 2 får jag på torsdag kväll.

Nu är det bara att fortsätta med kursen så jag får mitt diplom =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar