tisdag 9 oktober 2012

Segt men det blir bättre.

Tisdag min 2:a lediga dag denna vecka.Har inte gjort många knop idag heller,bara det jag absolut måste göra.
Har fixat med mina datorer,defraggat båda,säkerhetskopierat båda.Vill absolut inte bli av med något varken bilder brev och annat jag samlat på mig.

Dagen började grå och kyligt, sedan dök solen upp men bara en liten stund.På middagen började änglarna gråta igen.På hela sommaren har vi knappt fått något regn,höet torkade bort svamparna hade ingen chans,men sedan har det regnat mer än nödvändigt.

Jag gnäller inte på vädret men konstaterar att 2012 var inget höjdarår när det gäller mina intressen.

Körde en runda.
Lagade mat.
Fixade stallet,har fortfarande inte kommit upp i sadeln än.

Nu ska jag ta en mullbärsbladsthe i en stor mugg.Samla kraft till morgondagen då Bella kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar