måndag 22 oktober 2012

Lite upp.

Tanken var ju att jag skulle rida ut och samma runda varje gång:Nu blev det ju inte så eftersom jag fick ta en annan rutt igår men hon gick fram där jag ville och på långa tyglar.

Så idag tänkte jag trim då på min gräsbana.Det gick också bra men hon kastade sig ut genom stalldörren.Idag behövdes det bara en upprepning.Värre var det att släpa ut henne i hagen =(,färre gånger än igår så det går ju framåt.

Nu ska jag inte lägga mer negativ energi på detta problem utan tänka lite annorlunda!
Min lediga måndag står städning på agendan och en maxirunda.

Fick en fråga från en kurskamrat om jag skulle kunna tänka mig att komma ner till hennes studiecirkel och berätta hur jag tog mig ur det tillstånd jag befann mig i för mindre än ett år sen!
Jag tackade ja förstås.Kan man bara hjälpa en har man lyckats är min filosofi.

Fredagen den 2/11 alltså blir min andra,kan man kalla det föreläsning?
Förra november hade det inte börjat än min återgång till livet men jag hade då börjat tänka annorlunda!Tankens kraft är enorm!

1 kommentar:

  1. Vad lite jag vet om hästar! Att de kan konstra på det viset? Men trägen vinner, heter det ju, och det blir säkert du!
    Kram Karin

    SvaraRadera