tisdag 16 oktober 2012

Mitt flow ä tebax.

Ojojoj vad det händer saker nurå =).Idag t.ex har jag fått 2 mycket trevliga telefonsamtal.Den ena gällde en kompis till min tik.En cavaljerkingcharlesspaniel 6 år och kastrerad.Kan fungera riktigt bra tror jag.Han kommer hit och hälsar på nästa vecka.

Det andra gäller en kurs jag vill gå i K-krona den 19/11-23/11 i energimassage.Fick positiva svar därifrån på eftermiddagen.Hoppas nu att Af inte sätter sig på tvären.Det betyder ju att jag inte kan arbetsträna den veckan.....men en kurs är ju också träning kan jag tycka.

Dessutom har rektor I godkänt att jag får ställa upp min bänk i städerskornas lokal på Johannisskolan,städerskorna fixade detta utan min vetskap, varannan torsdag och får ge personalen reiki <3 p="p">Det blir bra då kan jag få mina 50 helkroppsbehandlingar ganska snabbt tror jag =).Inte underligt att jag bara går och ler hele tiiin.
Min reikibok jag beställde hos C för några veckor sen har kommit.Får den på fredag när jag kommer till Kuggeboda.
Har 3 tjejer som vill ha reiki på fredag.

Jaha nu har jag 2 samtal att ringa,inte så trevliga men nödvändiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar