måndag 1 oktober 2012

En vanlig måndag.

En ny vecka med nya utmaningar väntar.Kan bli så att jag får arbeta för A i morgon tisdag.Då blir det heldag!
Annars har denna dag börjat bra med att både bil&trailer gick igenom besiktingen.Är så tacksam för det men så tänker jag att det vore ju skit om bilen inte skulle passera "gå",allting var ju nytt eller bättre begagnat.Nya bromsskivor&belägg,nytt avgassystem och en begagnad styrservo.
Jaja nu kör jag förhoppningsvis utan trubbel i alla fall ett år och framåt.

Solen lyser över Verperyd idag.Efter helgens grådassighet får man njuta lite extra.Min fina vinterhage blev så bra.Stora ytor för 4-fotingarna att röra sig på.Men det var tufft att få till alla stolpar och linor så i helgen har fru Andersson lidit av träningsvärk,de ni!Lycklig är jag för det innebär att fettet nu har omvandlats till muskler =).

Nu ut i köket och fixa till lite käk,gubben kommer om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar