fredag 28 september 2012

Sammanfattning vecka 39.

Ojojoj vilken vecka!Har knappt hunnit varit in hit och uppdaterat.Ska försöka sammanfatta.

Måndag och tisdag hos A i Listerby.
Onsdag tandläkaren och det blev ju en healing på en av tandsköterskorna.Bella var här på kvällen och fick en lektion på Nikkita.
Jag är ju inte lika pedagogisk som min lillsyster i Rödeby men jag har lyckats ge Bella mer på 2 lektioner än vad ridskolan lyckats med på 3 år!

Torsdagen blev det en promenix med min dotters svärmor i Karlsnäs,vi gick 5 km-arn i regn och dåliga kläder.Blir jag inte sjuk nu så blir jag det aldrig =)!Eftermiddagen somnade både jag och hunden i soffan....

Fredag hos fina Cicci i Kuggeboda.Ojojoj vad vi har mycket att prata om =).Jag visade henne hur man healar.Hon är en naturbegåvning.Hon gav mig en omgång,sååå skönt att få lite som omväxling.Idag healade jag en av städerskorna som hade problem med sin axel.

När jag kom hem gjorde jag vinterrasthagen klar så nu får jag ut 4-fotingarna på ett parasitfritt "bete".
Morgondagen skulle vi ha hämtat hö men lite strul med släpvagnar,min är det körförbud på upptäckte jag idag!!!jösses jag som var till Yxnarum för ngn vecka sen!hade ingen aning om att jag var lagolydig =)..den jag skulle låna var det bromsproblem med så jag har fått flytta fram hämtningen en vecka...och jag sitter inte i sjön eller hästarna blir inte utan käk =).

1 kommentar:

  1. Who här kom man in och bara njöt av alla vackra ortsnamn, Listerby, Rödeby...härliga underbara Blekinge - du gav mig hemlängtan:)

    Kramiz

    SvaraRadera