torsdag 13 september 2012

På sängkanten just nu...

ligger 2 böcker Alvtegens "Svek" och Kimselius "Att skriva med glädje".Kim som bor här i Blekinge och som köpte en kattunge av mig för många år sen.Tror det var när hon precis slagit igenom med 1:a boken om Ramona&Theo.

Kim skriver ungdomsböcker.Jag läser dem gärna själv.Tror alla åldrar har behållning av hennes berättelser.
Jag har läst flera.Den som jag tyckte var bäst  "Jag är ingen häxa".Kanske för att jag känner att om jag har levt ett tidigare liv så var jag nog häxa eftersom jag har sådana fobier angående både eld och vatten =).

http://kim-m-kimselius.blogspot.se/

Att jag skriver om detta nu beror på att Kim ibland lottar ut sina böcker och jag hoppas på tur =).När jag både länkar och delar på FB!

1 kommentar:

  1. Fullt upp numera ser jag, och du har haft ett digert veckoschema. Det går säkert bra imorgon med alla elever och lärare.
    Kram Karin

    SvaraRadera