söndag 9 september 2012

Kväll i timmerkojan

Sitter och myser lite grann,fötterna högt och datorn i knät.Tv´n bara går och jag lyssnar lite med ett halvt öra,tror det är Ncis gubbens favorit =).

En helg då jag fått mycket gjort.Rensat i logen.Hållit ridlektion för lilla Bella på den Gråa.Märkligt att folk betalar för ridlektioner och inte får lära sig *rätt*...suck.Varit på 6-årkalas,hämtat 2 åkgräsklippare(reservdelsklippare),healat syrran,rengjort hönshuset,tvättat nyinköpta påslakan.Jag känner mig nöjd och redo för en ny vecka.

En vecka som är fullbokad och börjar med jobb i Listerby,återträff i B-H med min första kurs.Ska passa på att hämta några formulär hos min sponsor när jag ändå är där borta.
Tisdag ska jag hämta en tupp till mina hönor.
Onsdag är blank än så länge =).
Torsdag kommer hästtandläkaren,Nikkita har svårt att tugga precis som varje höst.
Fredag ska jag vicka för Cicci i Johannishus.

Det blir en bra vecka !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar