fredag 7 september 2012

Vecko-ändan =)

Imorse blev jag inringd av A som mådde "pecka",skulle ju egentligen ut till Kuggeboda men stannade i Listerby.
I de pauser vi hade gav jag healing och A mådde mkt bättre och vi fixade mat till alla ungar tillsammans.
B-M fick en dos också och hon sa att förkylningen släppte så hon kunde andas igenom näsan jaja säger då det.De allra flesta blir hjälpta men jag tror att det fungerar bäst när de som behöver ber om´et.

Ringde Cicci när jag kom hem och berättade att jag troligen inte kommer ut till henne nästa fredag heller eftersom jag ska vicka för Cicci i Johannishus.Berömde henne för föreläsningen hon hade i tisdags.
En lugn kväll i soffan med Vickie bredvid,datorn i knät,tv´n skrålar men jag lyssnar mest.
Morgondagen får bli jobbedag med hästfodret,städa ur logen,jobba med dartarna,Bella kommer =)!

mina fiiina !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar