torsdag 6 september 2012

2 lediga dagar..

som varit helt galet fullbokade.Onsdagen var det fullt ös medvetslös.På kvällen trodde jag att Bella skulle komma och pyssla med mina dartar men vi hade missuppfattad varandra men nu är iaf lördagen bokad.
Men inte sa kroppen nej tack till en lugn stund i soffan med bästa datorn i knät.Jag behövde den stunden efter en dag som gått i hundranittio.Vid nio när jag en lång stund försökt att få in mina hästar gav jag upp och de fick faktiskt vara ute.Jag krusar ingen varken 2 eller 4-fotingar.Nu ikväll var det inga problem att få in dem.

Sent igårkväll körde jag ner till lilltösen.Hon är helt sönderstressad.Hon fick lite eller förresten en stor dos healing.Har nog aldrig fram till nu känt så starkt.Efter att på telefon idag fått besked om att hon mådde bättre så mår ett modershjärta bra.Vi ska göra som med lillsyster ge healing varannan dag i en vecka så kanske det blir reda i hennes kropp.

Min torsdag har jag tillbringat i Eringsboda hos min äldsta blekingevän Åhsa som ska sälja sitt gammelsto och jag skulle ta en bra bild till annonsen.Lyckades ganska bra,tycker jag själv ....hahaha.Hon fick flera svar redan efter ett par timmar och det kommer spekulanter redan imorgon!

Stefan i Hammargärdet har varit hit med 4 storbalar med hösilage och 4 storbalar med havrehalm.Så skönt att få det levererat hem till gården!Klarar mig ett tag nu.Öppnade en ikväll och visst luktar det gott,det tycker jag iaf.

Min fredag blir i Kuggeboda hos fina Cicci men kör nog inom Listerbyskolan för en fika med A och B-M innan min arbetsdag börjar.
Har förberett mannen på att han får stå för matlagningen på kvällen.Jag ska bara ta det lugnt efter en hektisk vecka.


1 kommentar:

  1. Ibland kan det vara skönt att slänga upp benen med datorn i knät och glida in i bloggvärlden. Min yttre värld har gjort sig alltmer påmind och därför har bloggvärlden fått komma lite på efterkälken.
    Svar: Ja, visst är det trist när benen krånglar på våra fyrbenta, de behöver verkligen alla fyra ben att stå på. Men vi ska väl hoppas att det ordnar sig med vila och promenader...

    SvaraRadera