lördag 15 september 2012

Omprio på lördagen.

Vi körde in för att hämta maskmedel som jag beställt och när jag skulle betala visade det sig att de bara tagit hem en spruta och jag skulle ju ha 2.!!För att de hade gjort fel bjöd de på valfri vara håhåhåh jag tog en fotliniment.Kan bli bra till gubbens fötter.Så tänkte jag =).
Får alltså vänta med maskning några dagar till.Bara att gilla läget.

Jonas kommer och slår i L-hagen i veckan.Bra då har jag ett parasitfritt höstbete/vinterhage.
Som ni märker fortsätter mitt flow.......

Hade en tanke om att riva staketen i 4-kantshagen idag men det blev ommöblering i Tv-rummet istället.Dumburken är tillbax från reparation.Vi har under några veckor haft den gamla sängkammartv´n på en stol så att vi skulle ha en möjlighet att läsa texten hahaha.
Nu håller jag tummen för att tv´n är ok.Märkligt hur fort man vänjer sig vid en stor skärm =).

Hönshuset ska rengöras,stallet mockas.
Mannen ska köra vår lilla till Nättraby.Det är väl fest eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar