torsdag 20 september 2012

Mittiveckanrapport.

Blev en mycket bra dag!
Vaknade tidigt och var uppe 2 ggr på natten men hade ändå energi som räckte hela dagen.
Tror det var healingen som jag tar emot när jag sover som gav en utrensning.

Gick en promenad med K och hennes bonushund och barnbarn.
Mitt lilla yrväder som är väldigt lite socialt tränad var bättre än jag hade förväntat mig.Hon ser ju nästan aldrig några människor här där vi bor.Vi knallade på i ett tempo som för bara några månader hade varit omöjligt och idag har jag träningsvärk.Va skönt!Betyder ju att jag nu börjat få lite muskler där det förut bara var fett =)!

PÅ eftermiddan var E och mina fina prinsessor här och fikade och kollade in nya tuppen.
Middag fixade jag förstås.K var här med sin maskin och klippte ner i den hage jag tänkt använda om några dagar som vinterhage,parasitfri yeah!

Skjutsade hem Bella som var här och pysslade med mina dartar.Vi badade Totte.När jag körde hem tittade jag in till M och pratade bort ngn timme och sedan hem till min lilla som behövde lite healing.Det börjar bli bättre i hennes kropp men hon behöver mer!Som jag alltid säger:

  • healing är en process
  • behöver tid för att verka
  • är inte istället för....
  • omvärdering av gamla vanor
  • nya tankebanor
Kul att så många tittar in hit men så få kommenterar.Det är alltid samma människor som ger sig till känna.
Men det är OK för mig =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar