söndag 16 september 2012

Min första seans...

Jag har väntat hela dan på att klockan skulle bli 5 så jag fick åka ner till kulturcentrum.Vilken upplevelse!
Wow!
Ett medium från Göteborg Catarina Degerstam,gå gärna in på hennes sida och läs,
www.criilona.se.
Tiden bara flög iväg.Flera som fick kontakt med anhöriga.Hon frågade om det var någon novis där och jag vinkade lite från min plats i salen.

Givetvis kom hon fram och frågade om jag ville prata med någon från andra sidan men det ville jag inte. Ser du någon av mina guider kontrade jag?

Mhm sa hon flera stycken.Sedan räknade hon upp hela min personlighet,mina egenheter att alltid ta mina egna vägar att jag skulle tro och ha tillit till mina nyfunna färdigheter.Att jag trivs bäst i skogen.

Hon fick kontakt med mitt jag i ett tidigare liv.Verkade vara en klok kvinna jordnära och kunnig i läkande växter.

Hahaha jag skrattade högt och sa att jag varit häxa i mitt tidigare liv=),det har jag vetat länge.Det grundar jag på att jag har viss skräck för vatten och eld.Kanske är det därför jag känner mig dragen till dig sa hon,hon hade också varit häxa i ett tidigare liv!

Sedan sa hon att hon såg massa djur(kan de ha varit mitt menageri i Verperyd =)) runt mig,du kan kommunicera med dom sa hon.Ja jag håller på att lära mig sa jag.Varför då,du kan redan. Ops!Hur är det med tilliten sa hon och log?

I nästa ögonblick blev jag skållhet.Det bara ångade om mig.Jag fick en healing som hette duga.
Ska nog köra upp till Göteborg för en kurs hos henne fram i vår.Kände att det skulle ge mig mycket av det jag söker.

Vilken härlig söndag.Den bästa på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar