tisdag 4 september 2012

Då/nu fortsättning framåt.


Gick till sängs nästan lite tidigt för att var jag,kl.22, har varit mycket nu och när jag tänker tillbaka ett år så fanns det inte på min karta att få så mycket gjort...på en vecka!
Har flera saker om dagen som jag klarar och veckan är ofta fulltecknad+att jag arbetstränar.Jösses!Det hade aldrig gått....då!

För ett år sen:

  • kunde jag inte sova
  • VÄRK
  • inte ha kläder på mig,skavde
  • inte rida o promenera
  • svårt att resa mig ur möbler/sängen
  • åka och handla...själv
  • stalltjänst ,fick alltid hjälp!
  • ha socialt umgänge
  • "bötade" för all aktivitet,mer värk
  • var på kurs 1, 2 tim./vecka
  • var på kurs 2 , 2-3 gånger i veckan 3-4 timmar varje gång!Här har vi kommit fram till för ett halvår sen!

Listan kan göras mycket längre men.....
Idag då jag både arbetstränar,klarar allt i stallet,huset,socialt,träffar jättemycket folk,ger healing o.s.v.

Mitt liv leker!

Och jag har börjat få träningsvärk!Det är ju bra det betyder ju att fettet har omvandlats till muskler =)!
TÄNKER annorlunda!

Fortsätter med min nonijuice,tar emot distanshealing av Thorbjörn,ska meditera mera,läsa min distanskurs i reikihealing(kurs 2 som lär mig att punktbehandla),höststäda i trädgården,fortsätta att slänga saker jag inte behöver.

Jag har ändrat på 4 saker för att komma hit där jag är idag.

  1. Distanshealing
  2. Nonijuice
  3. Kosten
  4. Tanken
PÅ vägen har jag lärt mig heala mig och andra.
Gått ner i vikt.
Ökat självförtroende,tron på vad jag kan!
Självkänslan.
Hittat det som är viktigt....för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar