fredag 21 september 2012

Vecka 38.

Summasummarum av veckan som gick.En ok vecka.Det mesta har gått i positiv riktning.Utom idag då!När jag hade hämtat Bella och svängde ut från Hulta hade jag ingen styrservo och ingen laddning IGEN.Precis samma problem som hände uppe i Valdemarsvik supersuck.

Men gubben och Micke ska kolla detta i morgon om mannen får igång den lille saaben =(.Han har satt batteriet på laddning.

Hämtade ju bilen från verkstad för knappt 2 veckor sen,ville få detta problem ur världen men mekaniker`n eller vad han nu är visade sig urusel.Vi har hällt på 1,5 liter servoolja+servotätning utan att det har hjälpt!!!!Jag körde hela vägen hem utan laddning är iaf tacksam att jag inte fick något tjuvstop,något att va tacksam för =).Får väl tacka min tacksamhetssten =)!

Undrar om jag köpt en otursbil eller om *han* vinner i längden.Mannen svär förstås över att det är en saab och inte en volvo.
Måste iaf få ordning på eländet så jag kan besikta.
Min önskan är att köra upp till N-ping i slutat av oktober.Vill träffa S igen och moran =),kanske vill/kan hon följa med ner en sväng!

I morgon om allt går som jag vill ska jag följa med en vän till Vä och hämta en häst hon köpt.
Mer bra saker,vi la sadel på Totte och det gick ju bra-förstås,han säger aldrig emot mig =).Losec fick en rejäl genomgång även han har blivit bättre i all hantering.MEN jag har inte vågat binda upp honom ÄN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar