söndag 23 september 2012

Återblick/Framtiden

Mhm sitter och kollar agendan för nästa vecka och den ser ut att vara full redan.Tänker också på hur det såg ut för ett år sedan när jag knappt klarade av att ha 2 saker inplanerat/vecka.Gubben fick följa med till maxi för jag inte orkade lyfta kassarna och hur offentliga miljöer gjorde mig yr....Numer har jag ofta 2 saker/dag,arbetstränar 3 dagar/vecka,åker hem till folk och healar eller någon kommer hem till mig.Jag går på föreläsningar,har gått med i föreningar igen.

Ja mitt liv har verkligen blivit annorlunda och bara till det bättre vill jag påstå.

Idag kom en av våra grannar hit och berättade om att vi kan kanske få fiberkabel in hit.Då får vi bättre datorhastighet,tv/telefon bättre,vi kan skrota parabolen.Nu gäller det att blinka med banken för det är givetvis inte gratis men om vi skulle sälja någon dag kan detta +:a på försäljningsvärdet.
Tänk att få ut ur kabeln det du betalar för.Nu betalar jag för 24 men adsl blir det inte det jag kan använda även om det är bättre än mobilt bredband som inte fungerar alls här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar