onsdag 15 december 2010

Dan före dan...

Tisdag morgon och dan före dan H och jag skulle få en utflykt tillsammans.Hon blev däckad igår och jag vaknade idag med huvudet som en bikupa yr näsan rinner och halsen känns som ett grövre sandpapper.E och barnbarnen är däckade även de.Var väl någon trevlig bacill vi fick på Brunnen i söndags vad vet jag.
En snäll gubbe som jag delar mitt liv med sedan över 30 år åker nu upp och hämtar hem Mollan,så att även mor kan hämta kraft.
En systeryster som jag har,bor nära mig var här igår eftermiddag och tittade på den Gråa,hon har nog inte sett någon av mina storhästar.Hjälpte mig med stalltjänstgöringen.Så när min snälle man kom hem igår kväll var allt klart.Glad blev han.

Min nya MJ-skiva kom igår så nu snurrar den hele tiiiin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar