måndag 27 december 2010

Sista veckan på detta året.

Vet inte vad jag ska tycka om det,tiden går i alla fall oavsett vad jag tycker.Men nu är det snart 2011 och vad jag ska förvänta mig av det nya året hmm,kanske ett mer smärtfritt tillstånd,att min nya handläggare på FK är påläst och att mitt nya liv kan få börja.

Att få vakna och i lugn och ro väcka kroppen i min takt,men det är nog att be om för mycket.Tack för det statsministern.Jag är ju inte en av dem som är värst utsatta det finns många människor i Sverige idag som har det mycket värre än jag.

Sitter på övervåningen idag,det är lite varmare här uppe.14 grader i köket i morse!Ruskigt kallt i natt och precis stjärnklart igår kväll när jag nattade 4-fota.

Idag ska jag göra som jag brukar på måndagar ta och tömma tvättkorgen.
Lyssnar på nyaste skiva med MJ,den blir bara bättre och bättre ju fler gånger jag hör den,men gillar första och sista låten allra bäst!

Önskar er ett bra avslut på 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar