tisdag 14 december 2010

En av 3

Mycket svårt att komma ur sänghalmen denna morgon,men idag får jag besök och det gäller att hinna med att få fram dammsugaren så mina gäster kan komma in =).Svarade på flera annonser igår,fick två napp inte illa sa f*n när han såg Åmål.En affär i hamn skönt.

Blossom åker på fredag och kommer att få det mycket roligare där.Mitt stora bekymmer har varit att om hingsten är kvar här i vår kan det ställt till svårigheter att hålla honom i rätt hage.Men det har nu löst sig och en mycket bra lösning uppenbarade sig.
Blossom har nog aldrig blivit så ompysslad nånsin eftersom i Angleryd finns 3(tror jag) barnbarn som troligtvis kommer att "slåss" om henne.Ett fint litet stall och en gammal fjordtant.Kan inte bli bättre!Och mycket hästhållningsvett,jag är inte det minsta orolig för hur hon ska få det och då "sover" jag bra om natten!

Nu ta i tu med återstående,behöver lösa 2 till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar