tisdag 21 december 2010

Tomasdagen snart slut.

En tur till Tingsryd blev det,en fika på Börjes med Majken.I häst-affären fanns det inte mycket att välja på,jag sökte ju termobrallor och varma jackor till både mig o gubben.

Det blev ett täcke till Donna och 5 trekants-spannar till hästarna.En jacka som jag hittade på herr-avdelningen en reflex-jacka så nu syns jag iaf.

Byxorna var för långa en ursäkt att köra upp en gång till,kanske nästa vecka!Kanske ett möte med Susanna från Stockholm som ska fira jul hos sin bror.

Ikväll har vi öst in all halm som var utanför stallet,imorgon ska vi hämta nya balar+hö så vi reder oss över jul o nyår.
Julskinkan åker in i ugnen i morgon någon gång under dan.
Torsdag får vi ta en maxirunda och handla det sista inför kalkon-middagen på juldan.Hoppas på en morots-leverans så hästarna får sitt.

Nu tar bloggen julledigt återkommer efter julhelgen med redogörelser om helgens begivenheter!

God Jul till alla som tittar in hos mig!
Ni är ganska många MEN dåliga på att lämna avtryck(kommentarer)

1 kommentar:

  1. Alla kanske inte vet att du har ändrat inställningarna??

    Förut behövde man ju konto, nu kan man ju härja fritt liksom...

    SvaraRadera