onsdag 8 december 2010

Mittiveckan

Vaknade tidigt,kunde inte ligga kvar,upp tända(levande) ljus.Planera dagen men ofta vill jag mer än vad som blir när jag summerar när kvällen kommer.
Vad som ska bli gjort är gubbens jobbarbrallor ska lappas.

Har inte kommit igång med mina projekt än.Att det ska vara så svårt att komma till skott!?Men min vardag är så väldigt olik hur det var bara för 10 år sedan.Jag saknar.Mår dåligt av att det inte händer något,precis som det är på det sociala planet rena öknen,vill men orkar inte.
De senaste veckorna har jag bara på byn i samband med maxirundor x2.Illa!Pratar väldigt lite i luren mot förr.Om jag inte ser upp kanske rösten försvinner =).

Har beställt 2 cd-skivor,MJ`s nya och Det blir bara bättre Gotlandsgänget när de sjunger varandras låtar,ett bättre tv-program får man leta länge efter!Lill-Babs när hon sjunger Pluras "Håller huvudet högt" ojojoj.
Det får bli min egen julklapp.

I år blir det ingen jullunch här som brukligt utan kalkonmiddag på juldagen.Skönt att slippa stressa 2 dagar i rad då en är nog.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar