onsdag 1 december 2010

December redan

Jaha då har vi hamnat i julmånaden och riktigt vinterväder har vi fått.Sagolikt vackert ute och bistert,vattnet har frusit i stallet vilket medför extraarbete.Men jag behöver ju inte ha så mycket hästar i stallet.Men det har jag valt så det är bara att gilla läget,klä på sig och köra på som alltid alla dagar.
Än så länge går det men varje vinter har jag funderingar på att sälja mina hästar.JAG KAN INTE SÄLJA MINA "barn"!!!Kan alla förstå det?Inte alla men en del kan nog det.

Fick idag ett mail av min lilla mamma.Hon orkar inte längre ha kvar Molly och det har jag full förståelse för.Så H och jag åker upp den 16/12,bara över dagen och hämtar Mollan.Blir trevligt med en yngstaflickandag och en snabbvisit hos mor före jul.Hoppas hon är så kry att hon kan komma ner till våren,så som alltid gjort varje år.En trevlig tradition.

Igår var massageCarina här och plågade alla fyra med att trycka bort alla knutor i musklerna.De jag pratat med idag har hemskans ont och gubben som ramlade nedför källartrappen igårkväll kunde knappt röra sin arm idag.Vilken tur att han är anställd i försvaret och inte på privata marknaden.Finns alltid någonstans att gömma sig(usch nu var jag nog lite elak).Jag har arbetat inne på F17 så jag vet hur ett vuxendagis ser ut.

Ska försöka ta mig ut ta lite bilder,sedan blir det kålpudding till midag ikväll,gör gubben på bra humör!!

2 kommentarer:

  1. nu har jag skickat en till

    SvaraRadera
  2. jo det var bra och tråkigt med Börje, man behöver ju båda armarna för att köra bil säkert nu i det här vädret

    SvaraRadera