onsdag 10 november 2010

10:e november

Idag är en dag som jag helst hade sovit rakt igenom.Dels är dagen grå som nästan alla novemberdagar men idag är det läkarbesök och akupunktur.Två begivenheter på samma dag är inget som jag strävar efter.Då brukar nämligen kroppen strejka.
Det har blivit som brukligt då jag är dubbelbokad,en natt med dålig sömn.Vaknade med en hiskelig huvudvärk,kroppen seg och värkbruten och FB strular så jag inte kan få mina invanda rutiner.ILLA!

Igårkväll var vi ner till M och 35-årsfikade.Det innebär att vi slipper på lördag,skönt för det brukar bli väldigt stimmigt när det födelsedagsfika på Djupaforsvägen.

Jag är inte bara dubbelbokad idag jag har även kaka att baka eftersom gubben fyller i morgon.En tårta är ett måste.Det är alltså ett måste till som ska hinnas med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar