måndag 15 november 2010

Här kommer nr:100

Måndag morgon,grått och rått men ändå 10+ är väl ingen dålig start på veckan.Efter en helg som har varit utan överraskningar.

Far fick bestämma middagsmaten igår och då blev det hämtkinamat inte illa.

Veckan som gick har ifs varit en vecka med uppförslut.Två födelsedagar(35 o 55) att fira och flera inbokade möten båda aku.och läkarbesök.Det är några för många saker för att min kropp ska klara av att vara något så när i balans.Lägg till hämtning av rotfrukter till 4-fota och socialt en resa till norra delen av länet och en snabbvisit hos Å och återlämning av lånad klippmaskin.

Detta är mitt 100:ade inlägg,få se om vi kan hitta något positivt denna dag.

Jag vaknade långt innan B´s väckarklocka ringde.Stel och öm gick det inte att ligga kvar.
Ska leta efter en del viktiga papper som ska lämnas ner till VC,har ett arbetsprov på fredag på sjukgymnastiken. Onsdag akupunktur och healing måndag och torsdag.Det är egentligen för många saker att ha inbokat för mig,ger mig sådan inre stress.med alla tider att passa.

Tänkte att jag ska ta Gråan på tur i skogen,passar på när det inte är så kallt.
Sedan som vanligt stalltjänst och middag ikväll får bli en enkel soppa.

B ska till tandläkaren och kan nog inte tugga iaf inte idag.Ska följa med honom dit tror inte att han kan köra bil i em!
Näe nr 100 blev inte positiv bara en massa måsten,suck!

Har en sak till som jag oroar mig lite för,har tagit kontakt med professor R.Olin och ska ha en telefonkontakt med honom i morgon.Funderar på hur jag ska presentera mig och mitt dilemma så att han känner en utmaning i att hjälpa mig med FK.
fortsättning följer........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar