tisdag 30 november 2010

Uschaaaan

Kroppen skriker efter sömn och jag kan inte göra något åt`et!Fryser mega och min tisdag kommer kännas som flera mil.
Har suttit och lekt med nätet,kollat webbhotell och chattat med natt-arbetare.Undrar vad jag skulle ha gjort i min situation om jag levt för 50 år sen.Då fanns inte denna helt underbara tjänst som datorn kan ge.Ett socialt samkväm på distans.
Jag som vill men inte orkar umgås med människor,bara älskar datorn.Mitt sätt att umgås absolut.

Planerat mina 2 stora projekt.Har nog fått lite reda i utformningen och genomförandet!Får hoppas att projekt 1 kan komma igång denna vecka.Det hade varit såååå kul att få det klart till jul.Alla ingredienser är inhandlade,nu saknas bara energin att komma till handling.Har visualliserat resultatet och det kan ju bara bli bättre.

A kommer idag och ska rida Donnan.Tyvärr kan jag inte skjutsa hem henne eftersom jag inte fått på vinterdäcken än, jaja eller gubben förstås,min muskelstyrka räcker inte till när det ska till kraft för muttrarna som ska lossas och helst skruvas fast igen.Känns lite vemodigt att man alltid ska behöva be om hjälp.
Jag idag är bara en skugga av igår.Stark självständig och självgående!

Har suttit här nu snart i 3 timmar börjar bli hungrig och kaffesugen.Ska gå ner och sätta på hurran så gubben får lite fika när han vaknar om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar