tisdag 2 november 2010

Idag då allt startar.

Ska börja mitt övre-hall-prodjekt tänkte jag.Slänga ut det helt värdelösa hörndatabordet,inhandlat på Jysk .Det höll inte många månader.Nu har det stått tillräckligt länge och samlat damm så nu åker det ut.
Måste fundera på hur möbleringen ska bli sedan....efter målning!
Ska jag slänga den gamlagamla datorn eller spara så barnbarnen har att leka med!?
Var ska jag sätta upp en hylla att ställa routern på!?

Eller ska jag flytta fram den bokhylla som står utanför badrummet och använda den som en rumsavdelare,spika på en masonit och klä den med samma tapet som skorstenstunneln?

Frågorna är många och under resans gång kommer det mesta att falla på plats!
Ska jag måla listerna i en brytande färg!?

Vet i alla fall vilken färg jag ska ha på gardinerna där uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar