fredag 19 november 2010

Fredag-arbetsprov

Har en tid för arbetsprov idag på Bettan-dagen.De vill se(igen)hur mycket jag klarar.Gjorde detta prov i K-hamn på smärtkliniken för c:a 1 år sen.Med ett resultat som inte var något att hänga i julgranen.Idag kan jag med min kropp som jag känner mycket väl efter alla år,blir tippatestet ännu sämre.
Natten i natt var som alltid när jag har en tid inbokad,orolig och den healing som vid förra tillfället var en käftsmäll och otroligt stark,har inte fått någon effekt alls idag.Men min inre stress kan förklara det,man behöver varva ner och det gick inget vidare igår kväll.

Har försökt att publicera ett gammalt inlägg men kan inte få in det på bloggen.Min kunskap inom datorsfären är väldigt begränsat.Får väl skriva ett nytt lite senare då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar