tisdag 16 november 2010

ojojoj vilken reaktion

Jag vet inte men en reaktion över det vanliga.Inte bara healingen var starkare den och mina nya undertabletter.
Sitter nu och försöker analysera mina känslor.

Healingen först kändes som en hästspark,så kraftigt har jag aldrig känt och jag har ju hållit på med detta ett tag nu.Vaknade dock efter c:a 1 timme.Tittade en stund på tv somnade om som en död sill har absolut inte rört mig i sängen vilket är extremt ovanligt.

Vaknade 5.00 med en dj*gt öm kropp och en konstig smärta i ryggen.Var tvungen att gå upp.
Men det är ju ofta så när man börjar med något nytt att det ofta känns som ett bakslag först.

Jag som skulle tvätta fönster idag,det var ju planerat,brukar ju ha *bra*dagar efter healing.Idag vet jag inte om det går.Fryser mer än vanligt oxå.
Dricker mitt 3:e glas vatten,1,5 liter ska ner under dagen allt enligt bruksanvisning på Genacolburken.
Mitt telefonsamtal får vänta med preofessor R.Olin.Min hjärna är inte med idag och jag vill att detta samtal ska bli bra.Kanske ska jag skriva ett långt mail istället.Måste ju uttrycka mig rätt och det blir inte bra om jag som vanligt är bara*rapar* ur mig ord som kan bli alldeles fel.

Tänk att det ska ta en evig tid att bli så klok som jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar