fredag 12 november 2010

Fredag-igen

Så är även v.45 till ända.Det rusar på och snart är det 1:a advent.Känner pressen att fixa alla fönster som flugorna har huserat i sommar, det är en och annan fluglort som ska väck.

Gårdagens födelsedagsfika gick bra även om det såg mörkt ut från början.
Natten som varit har givetvis varit som vanligt,mycket värk i benen och flera vakna perioder.Tänk att få vakna pigg bara en enda dag i veckan.Vilken lycka!

Dagen idag ska jag ta det lilla lugna,åka och hämta morötter till 4-fota,köra en runda om E-boda och lämna tillbaka klippmaskinen till Å.

Middag ikväll får bli rester från igår men lasagne som stått till sig kan väl duga,det tyckte iaf gubben.Kanske köper han med ett rött hem!?

Läste min fibrotidning som kom igår i lådan.Det ska finnas en tablett som innehåller något kroppsprotein som kan ha en positiv inverkan på fibromyalgi,har beställt en burk,måste givetvis prova även detta.Det finns inget som jag inte har gått på,men jag vill ju känna mig normal!!!!!Ska jag nu i elfte timmen hitta något som hjälper,är skeptisk.Hoppet är ifs det sista som lämnar människan.

Tänk att få gå ner i vikt,kunna rida och då menar jag rida inte åka häst en runda i skogen.Jag har ju världens finaste 4-fota i stallet.Tänk att kunna lägga upp ett träningsprogram,en planering inför nästa års tävlingar.Wow det vore häftigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar