söndag 3 juni 2012

I städartagen =)

Har planterat om ALLA tomatplantor.Ställt ut 3 på verandan 3 i växthuset och 4 i tvättstugan,konstigt om det inte skulle bli nått iaf på någon planta.

Torkat golvet i tvättstugan och i köket.Tvättat undan och diskjohan(maskinen) är färdig.Redo för en jobbemåndag.

Tisdag ledig,onsdag får jag väl hurra för syrran som fyller.Undrar om det hörs till N-ping =)!Vi ska iaf äta lunch på fredag innan jag stiger på tåget till Karlstad och min efterlängtade reikikurs.

Torsdag äre avslutning på min kurs i B-H.Skönt men lite sorgligt samtidigt.Kommer sakna många!

I em blire tuppewereparty igen.Denna gång hos J!Något ska jag väl köpa.Hade tänkt en sockerkaksform som inte behöver bröas.

Solen är härlig i Blekinge idag men det blåser friska vindar.

Over and out 4 now =)!

1 kommentar:

  1. Så flitig du har varit idag! Jag har "bara" gått omkring på Österlen och kollat fåglar.
    Kram Karin

    SvaraRadera