söndag 17 juni 2012

Redan..

...mitten av juni.Hö´et håller på att torka bort.Midsommar runt hörnet.
Vi var på studentmingel i fredags och jag blev ganska medtagen av detta,mycket folk.Min lördag bara försvann!
Har varit dålig på att meditera i veckan,måste bättra mig =).
Det blev inget vettigt uträttat utan en dag i soffan med fötterna högt.B var ner till byn och kollade in corvetterna c:a 300.Det enda vettiga för mig igår var en riktigt god middag,en ny som jag hittade på med kyckling.

Dagen idag då jo en tur på den Gråa på fm.Mocka i logen,försöka få hjälp av mannen att regla upp väggen(där hästarna kan ta skydd).Den står liksom rakt ut....

Kanske ta en sväng ner till loppisen i Brunnsparken.Har inte varit ner där på evigheter.Flanera lite i finvädret.Såg på fejjan att det regnar stort i mitt hemlän(östergötland).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar