måndag 11 juni 2012

Mycket att berätta om min resa.

Men just nu  ligger jag i sängen hemma hos mor efter en intensiv helg med många nya bekantskaper och intryck från min reikikurs.
Tror jag behöver smälta en del.Annat behöver mogna.Reka mina böcker när jag kommer hem.Rådfråga någon kunnig om mina upplevelser som var väldigt starka.

Min första ensamma resa nånsin.Har aldrig i hela mitt liv rest själv någonstans och med tåg.Jösses det har aldrig funnits på min karta.Har alltid haft ressällskap och alltid med bil.
Men jag klarade även detta!
Efter denna helg är jag säker på att klarar allt jag bestämmer mig för.

Det blir som man tänker.Tankens kraft och all intuition som börjat "tala"till mig.

Vad jag redan nu bestämt mig för är att det blir ingen uppföljningskurs för mig.Vill ju fortsätta att utbilda mig men tror att kursen finns på distans.Inte 60 mil x2 en gång till.

Tänker på mina nya bekantskaper,härliga "tjejer"i mycket varierande åldrar från 19-56.Observera att det inte var jag som var äldst men nästan hahaha.(jag fyller senare i sommar).

En härlig utemiddag igårkväll med några av brudarna på Harry´s mitt på Karlstadstorg.Troligen kommer vi aldrig mer att träffas vilket gör mig lite nedstämd.Men man vet ju aldrig kanske har någon av dem vägarna ner mot mitt någon gång.
Saknar mina djur hemma,har fått info om att Vickie inte ätit sen jag åkte lille hunden då.....4-fota mår bra och har nu betesgång.Tror inte att det hade gått att åka iväg annars.

Tyvärr blir det inget softande när jag kommer hem.Det blir till att arbetsträna tisdag,onsdag och fredag!

Nattinatti

2 kommentarer:

  1. Hurra för en lyckad resa! Du vill, du vågar, du kan!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Så bra att det blev en bra kurs med trevliga deltagare :) Ja det är långt att åka... men nu är det gjort... bra gjort av dig tycker jag!
    Stackars lilla Vickie, som saknat matte så...
    Ha det gott vännen!
    Kram

    SvaraRadera