lördag 23 juni 2012

Midsommardagen.

Idag blev det lite sovmorgon :O.Väldigt ovanligt här men det blev rätt sent igår,en film "Fallen" och somnade i soffan haha inget ovanligt =).

En barbacka tur på den Gråa.Inte går det att njuta som när jag var ute på Jig.Får sitta och vara med hela tiden för hon reagerar på allt.
Funderar på om det nånsin kommer att gå över.Hoppas hoppas.Jag älskar ju att rida i skogen!Kanske får jag bli en ridbaneryttare,fast det är ju såå tråkigt och 4-kantigt.

Ska bygga om i stallet i år igen(asg),inte ett år utan att jag får nya ideer.Ska göra mitt foderrum större,kanske gör jag ett foderrör så jag kan kasta ner balar från skullen.Allt beror på om jag kan få tag i småbalar iår.

Har fått mannen till att fixa utelogen där 4-fotingarna kan gå in när det regnar eller när hettan blir svår.Ikväll har de lovat regn och dunder så jag har beslutat att ta in dem.Passar så bra att ta en översyn på ben,svansar,hovar.

Den dyra salvan från Morinda smetade jag in på Atomic har hjälpt lite,hoppas den kan hjälpa så han slipper att klia sönder sig....suck svansen har varit snyggare och mannen!!!är nästan helt bortkliad =(.
Ska hämta ut en salva som veterinären skrev ut....700:-.
Klart att det kostar att ha djur men jag är ingen modedocka,åker aldrig utrikes.Mina djur ger så mycket tillbaka.

Väntar med spänning på en redogörelse från E.De tog J på middagen idag en möhippa med massa bus.

over and out 4 now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar