onsdag 27 juni 2012

Lite tur i skogen.

Jaha har suttit något bakåtlutad i soffan,lilldatorn i knät och lite skelögt sneglat på semifinalen i EM.En dödstråkig match.Egentligen gillar jag inte fotboll.Är en hockey eller handbollsfan.
Tyvärr vann ju fel lag enligt mig.

Har jobbat idag i Johannishus.När jag skulle hem tänkte jag att ta gen/senvägen genom skogen.Satt väl i tankar och genade lite i en kurva OCH får möte...förstås.Det brukar ju inte komma någon vid den tiden men idag gjorde det så.

Kollade i backspegeln och jag hade lyckats få ner en stor merca i diket.Bra om man tänker på storleken,har den minsta pegutten på marknaden.Ingen bilkontakt eller plåtskador och det var ju bra.
Jag stannade givetvis,ut kommer Nisse...hur gick det frågade jag?Nisse kände inte igen mig,vi har ju träffats hos B´s chef,han var även här hos oss och dikade ut för en himla massa år sen.

Jag skjutsade honom till någon bonde som kunde dra upp hans bil.....alltid händer det något...varje dag =).
Vad lärde jag mig om detta då?
Jo jag ska vara fokuserad på min körning och inte sitta och planera vad  jag ska göra när jag kommer hem...

Mannen ska på teambuildning i morgon.En tur till Ven och cykla runt.Trevligt!Skulle också vilja åka till den lille ön....

over and out 4 now!

1 kommentar: