torsdag 21 juni 2012

Min torsdag.

Sover väldigt lite numer utan att för den skull vara degig och trött.Har hur mycket energi som helst.All reiki jag ger kommer tillbaka  med råge.
Idag har jag fixat och donat hemmave,bäddat rent och tvättat.Tittade in på arbetscentrum och inhandlade lite möbler till mitt reikirum.Ett bord och 2 renoverade stolar och ett jättefint hörnskåp som ska hämtas på måndag,fick inte in det i min lilla söta peogutt 106.

Varit ner till storflickan och varit barnvakt så hon kunde köra ner och handla.Mina prinsessor var lite vissna,den lilla var ganska trilsk när jag kom,kinkig liksom.
Gav lite reiki till henne när hon låg i knät på mig framför tv´n.Vi tittade på teletubbies,suck =).När E kom hem var det en helt annan unge.E fick en dos även hon.

Hem och briefade mannen och for till lillsyster i Rödeby.Tittat på hennes fina 4-fotingar,2 shettisar och en mycket vacker nordsvensk.Lämnat av lite attrialjer hon behöver till nordisens utbildning.
Gett reiki till min svåger,lilla Nellie och systeryster.Känner mig rent av lite speedad av all energi jag fått tillbaka.

Morgondagenskväll ska bli hos min goa vän L,operasångerska på Göteborgsoperan ,i lilla stugan och hennes goe gubbe en genuin göteborgssnubbe.Grillning blir det absolut,något gott att dricka till och liiiite sång blir det oxå =).

Ha en trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar