onsdag 13 juni 2012

Kursdag 1och 2.

Efter frukost på lördagmorgonen,ja jag vet att vi inte var på hotell men vi var sju som skulle äta och det A-L dukade fram anser jag kunde ha räckt till 3-4 stycken(tyvärr var det lika vid lunchen).Efter en kort presentation av alla runt runda bordet blev vi tillsagda att ta ett tarotkort som skulle tala om vad vi skulle förvänta oss av framtiden.......vad jag fick för kort?BÖCKER,jag skulle skriva,redigera eller sälja böcker!Läskigt va!Jag som har 2 böcker i huvudet just nu fick givetvis lite ståpäls.

En dag med mycket info,healande på varann,meditationer och andra övningar.På kvällen körde en av stockholmstjejerna ner oss till stan så vi fick lite mat i magen.Klockan var nog närmare 8 och då skrek magen efter föda.....den goa tjejen från Dalarna så klok 19 år och så mogen(kände det som hon var en gammal själ i en ung kropp) blev sjuk av att få väntat på mat så länge.

Min kropp har väl precis hämtat sig efter en helg med helt fel mat och för lite....

På söndagen blev vi initierade fler övningar så var det dax för en ny tågresa åt andra hållet med diplomet i väskan.Satt på centralen i 2,5 timmar eftersom jag inte hade biljett som gick att boka om.Hade sällskap av tjejen från Västerås,hon gick av i Hallsberg.

Lillsyster B hämtade mig vid tåget och skjutsade mig upp till mor.Jag gick till kylen och fick magen någotsånär i balans.Somnade väldigt sent.Kom iväg vid 11-tiden och nästa stop var i Morebo(Kristvallabrunn) hos bästa väninnan A.

Hemma i fållan hade uret hunnit bli 20.00.När Nikkita såg bilen fullkomligt skrek hon hysteriskt,hon ville in.Vädret har väl varit si så där här nere med en hel del regn.Men när jag varit borta så många dagar passade det bra eftersom jag ville kolla upp benen och reda ut svansar på tisdagsmorgonen innan jag for till mitt arbete.

Summa sumarum=kursen var bra,trevliga nya bekantskaper.Forsättningskurs nej tack!Inget kul att köra så långt och jag tror att kurs 2 finns som distansutbildning.

over and out 4 now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar