onsdag 20 juni 2012

Mittiveckan mittiåret =)

Så då har jag klarat av  min arbetsvecka för denna gång eftersom det är midsommarafton på fredag.Min tisdag var mycket innehållsrik.Först var jag ner till B för en reikibehandling.En maxirunda blev det sen.Besök från Kalmar,middag och en runda till E-boda och hämtade spånsäckar hos K och en tjejafton med the hos L i lilla stugan som även hon fick en reikibehandling.

Jag hann även med en barbackatur när jag nästan var hemma kom det en mc bakifrån som inte saktade ner,vi tog oss över till andra sidan vägen och vinkade att han skulle sakta ner!Vad tror ni hände då,den Dj'v**n gasar på precis vid sidan om oss.Den Gråa höll på att få spelet och jag som numera är lugnet självt hade kunnat mörda....ngn långsamt.Samtidigt kom det bilar från båda håll.
Tur att hon inte är unghäst får då vet jag inte vad som kunde ha hänt.De är så oberäkneliga...unghästarna alltså.

Ikväll har jag beslutat att trimma lite här hemma på gräset allt för att inte rubba mitt goda humör.Vill åka upp till min kompis i Kristvallabrunn och ta med hästen.A har så underbara ridvägar runt där hon bor.Samtidigt kan man prata en massa skit,lösa klimatfrågan...o.s.v ;-).


over and out 4 now.

1 kommentar:

  1. Vilken idiot på MC:n... förstår att du blev irriterad.
    Tittar i för att önska dig en Glad och Trevlig Midsommar!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera