söndag 17 juni 2012

Loppis i Brunnsparken.

Idag var jag sugen på en loppisrunda.Stannade hos E och bytte till hennes bil så att prinsessorna kunde följa med.
Gick runt och kollade,massor med bord,saknade M,hennes plats hade ngn annan fått nu.Hittade ett pelarbord ett jättefint i teak hm tyckte att priset var lite för högt.

Tog flickorna med in på Naturum.En stor blekingeeka med segel precis innanför dörren.Många akvarium med både fiskar och grodor,ekoxar,spindlar och skinn efter ormömsning.F kommentarer hela tiden,han är döööööd,han är uppstoppad =).

En runda ner till lekparken med gungor rutchbanor och karusell.Efter detta tog vi en fika och sedan frös N så hon skakade så då styrde jag hemåt igen.
Lite frustrerande är att de bilder jag skulle ta med mobilen.....tydligen har kameran i den slutat att fungera.När jag trycker fram kameran går det inte att trycka tillbaka och så drar den ur batteriet.Ska byta mobil men måste vänta till hösten.

over and out 4 now!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som att det blev en trevlig dag - synd att kameran inte ville...
    Loppisar är kul... jag kikar gärna, men köper sällan :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Ja jag har Aariel. Jag lånar henne av familjen Mannonen :) För bilder och sådnt kan du kolla in på min blogg :
    Nattstad.se/isabellehällström

    SvaraRadera