lördag 2 juni 2012

Shoppingrunda-Healing

En liten runda på byn idag.Felicia fyller ju nästa helg när jag är bortrest.Men morfar kan ju åka ner med presenter!Hittade det som hon önskade sig och något som hon kan ha lite kul med.

Gardinstänger till stora-rummet så jag kan få upp mitt draperi som även kan fungera som "fondvägg"!

Träffade en kurskamrat från förra kursen på Ö&B.Hon ville jag skulle skissa på ett fördrag om "min resa".Min tanke är ju att jag ska skriva ner lite när jag sitter på tåget till Karlstad.S&C vill ju att jag ska komma till nästa kurs och berätta så 2 föredrag är nu preliminärt bokade.Vem vet om det fler,den som lever får se.

Skrattar lite åt det jag just skrivit.Jag är inte den som gillar att stå i centrum.I skolan när det var redovisningar mådde jag mycket dåligt.Tycker om att komma tidigt så jag slipper att gå in i ett rum fullt med människor jag inte känner.
Men jag har något att berätta!Kanske kan jag hjälpa någon annan!

Låg och läste jättelänge igårkväll i mina reikiböcker och fastän jag inte har någon formell utbildning har jag ändå gjort så rätt.Låg och nickade för mig själv och fick aha upplevelser hela tiden!

Healing är så mycket,inte bara en sjukdomskur.Healing är en utvecklingsprocess som kräver att man är aktiv i sitt healande.

Healing tar tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar