torsdag 31 maj 2012

Min lediga dag....

...åkte jag till "skolan" för att uppdatera mig om avslutningen nästa vecka.Tänk så avig jag var i början till dessa kurser.Nu när det nästan är slut tänker jag på alla underbara människor jag mött och så sorgligt det blir att skiljas.Vi kommer ju att ha 2 uppföljningar med 3 och 6 månaders mellanrum men inte alla kommer att dyka upp då!

Det går mot fullmåne igen och jag som brukligt är mår mkt sämre.Inte värk o så utan mer orkeslös eller energifattig,jag sover dock ganska ok.Det är lågtryck på gång och vi ska få både åska&regn vilket inte alls är fel för nu är det torrt ute.

Morgondagen ska jag vara i Kuggeboda hos C2.Ska bli spännande.Kul att träffa alla dagisfröknar varav Ullegulle är en.Ullis och jag har ju träffats i RHK under många år.Hon som spelare och jag som lagledare eller nästan lagmamma en som fixar allt omkring laget.Vattenflaskor,tejp,tvätt av matchställ o.s.v....

Jag har börjat min nedräkning till min Karlstadsresa.Funderar på vad jag ska packa!Anteckningsblock!Köpa ett nytt batteri till datorn så jag kan skriva på tåget.Mitt-mina bokprojekt måste bli klara någon gång.Just nu snurrar 2 böcker i huvudet på mig.
Jag ska göra ett stop i "Vika" på upp-eller ner-vägen,hälsa på Helena M och förstås min bästis A i Kristvallabrunn men det blir absolut på hemvägen =).
Måste åka till lillebror och hälsa på Molly(min jackrusseltik)som lillebror tagit över!
Köpa vita Brinksgurkor!
Äta lunch med syster B 8/6 som för övrigt har födelsedag 6/6.

KAMERAN ska med,batteriet laddas.

Ikväll har jag fått healing av T. M.Skönt det var välbehövligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar