onsdag 16 maj 2012

Denna vecka....kort!

Blev 2 arbetsdagar och nu tar jag helg.Ska åka över till noni-Jonnie på fm.Vi ska försöka få till min egen sida så jag kan beställa utan att ringa upp till huvudkontoret.
Har fått 2 nya kunder som vill prova noni.Kan förstå de som vill prova iaf de som sett mig före och efter.Nu vet jag ju att det finns en faktor till nämligen reiki´n.Kombinationen för mig är ju oslagbar.

Igårkväll provade jag att heala gubben OCH äntligen kände han något =).Tror han har taskig kroppsmedvetenhet.Jag som haft värk i så många år känner min kropp utan och innan och min aktiva år med träning både handboll och ridning gör att jag kan känna in varje mm av min lekamen.

Om regnet väntar till kvällen hinner jag nog klippa gräset i hundgården och slå stolparna i skogshagen.Det blir min onsdag.

Kanske har jag löst hur jag ska ta mig upp till Karlstad för kurs i reiki 9-10/6!
Jag tänker bara positivt om detta så kommer mitt flow fortsätta.....


Over and out for now =)



1 kommentar:

  1. Hallå där! Så mycket positiva tankar och så mycket positivt som händer, det är SÅ härligt att läsa. Kram Karin

    SvaraRadera