söndag 6 maj 2012

Ännu en vecka till handlingarna.

Igår tog jag och mor ner linor och stolp i Ambrushagen.Så smidigt när man är fler än en när 3 linor ska viras ihop.Sedan var gubben in med traktorn så vi lastade på stolpen på "hatthyllan".Behöver stolparna till skogshagen.När Losec kommer har jag tänkt att dartarna ska gå där.
Idag har vi fortsatt göra fint i stallet.Totte fick byta box vilket det blev lite oroliga gnägg om.

Gubben har klippt gräset i hundgården medan mor och jag vilade middag,somnade någon timme men inget annat att vänta jag var uppe vid 5 i morse så en middagslur satt inte helt fel.

Måndag och tisdag ska jag arbetsträna i Listerby och torsdag i Johannishusskolan.
Mannen åker till N-ping igen och är borta hela veckan.

Moran och jag ska försöka få tv-rummet i ordning.Har 2 alternativ till möblering.Provar båda för att se vilket som passar bäst.

Pipens husse kommer och hämtar honom i morgonbitti.Blir lite lugnare här då Vickie löper nu.
Ikväll har jag fått fullmånehealing så nu är sömnen räddad för denna gång.Som vanligt låg Vickie på mina ben så hon har även fått en dos.
Var upp till M på fm.Fick en påse tröjor hon skulle slänga.Provade lite healing på henne och förvånad blev hon när jag talade om var hon har bekymmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar