måndag 7 maj 2012

Blev inkallad till rektorn =O

Idag fick jag besked om hur mycket jag får arbeta i sommar på Listerby.Vi pratade även om att fortsätta praktisera/arbetsträna efter kursen som slutar 8/6.
En ny arbetsplats är på G ute i Kuggeboda,ett nybyggt kök där de lagar all mat!!!Kul va?
C som bossar där ute vill ha mig där 2 dagar/vecka.
Jag är även godkänd som vikarie så om mina arbetsledare blir sjuka har de mandat att ringa in mig =)=).

Just nu har mina 4-fota ett kvällsrus på G.Det dundrar i backen Atomic har täten och den Gråa har all möda i världen att hänga med hahaha.

Så söta min fiiina!



Over and out for now!

1 kommentar:

  1. Men det är väl jättebra med lite extra jobbdagar... hoppas du får betalt också, eller får du bara din sjukersättning?
    Fina är de dina fina hästar - är bara lite avundsjuk :) Kul med lite bilder på dem då och då...
    Kram till dig

    SvaraRadera