onsdag 30 maj 2012

Vilken dag...på jobbet =)

Var på plats tidigt faktiskt före C.Pratade med en musiklärare tror jag som är där på onsdagar.Soppa idag så det var ganska lindrigt.
Innan vi ens hunnit igång på riktigt kom P in och hade gjort sig illa i ryggen på en gympalektion.Jag healade och efter lunch kom P in med papper under armen och gick nästan helt obehindrat =) =) =).KUL!

Innan mitt pass var över hade jag healat 6 stycken! =O.
Körde bort till Listerby med nonijuice till A´s flicka och då fick I-B lite healing också.Sju stycken på en och samma dag är nog rekord tror jag.Jag vet vem som inte kommer att sova inatt.Men det gör inget eftersom jag får så mycket när jag ger.
Ska bli riktigt roligt att åka till Karlstad och börja med healingutbildningen på riktigt!

1 kommentar:

  1. Tänk så bra att ha dig i närheten :) Lycka till på healingundervisningen - kommer att bli kanon!
    Kram vännen!

    SvaraRadera