torsdag 24 maj 2012

Min lediga torsdag.

Började med lite sovmorgon eller halvåtta slog jag upp mina blå.Denna vecka har jag endast sovit 4 tim/natt.Blir så boostad av att heala andra och det har blivit någon varje dag!KUL!

Ut med 4-fota lite frukost och tvättat några fönster,tvättat och hängt ut,hängt upp nya köksgardiner,diskat undan,skördat rabarber och förberett till en paj och rabarbersoppa,sedan ner till byn för att handla lite mat.Ganska tomt i skåpen och snuset var slut =).

Lite lugnare på em bara förberett middagen surfat runt lite och kollat bloggar.Ska tömköra Nikkita lite senare och sedan får jag mina 1:a healingbehövande hem till mig.Annars är det väl så att jag healar där jag är.
I morgon efter "jobbet" ska jag köra över till mamma,hon mår lite dåligt.Ska även hämta lite spray till hästarna som syrran har skickat efter från Hööks.

Sedan blir det en ensam helg eftersom mannen följer med H&M till N-ping.Jag min vana trogen blir hemma med mina djur!

Trivs så himla bra med att bara vara här hemma själv.Äter när jag blir hungrig.
Men jag har blivit mer social nu sedan kroppen sluppit värken.Kan ibland känna mig tvungen att åka till folk eller en längtan hemifrån som jag inte har haft förut.

Håller på att bli fullständigt normal =).

                                                                                             over and out for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar